Wednesday, October 7, 2009

تو ای پری کجایی

سرما خورده بودم. یه سرماخوردگی پر از عقده. خودم برای خودم سوپ درست کرده بوده بودم و خودم خودم رو پاشویه کرده بودم و حسرت روزهای گذشته رو خورده بودم. به زور خودم رو پشت میز کار نشونده بودم و سعی می کردن به این فکر نکنم چقدر دلم می خواد کسی لب لبمو بگیره و کمی نازمو بخره یا حتی بگه اصلا چته تو. زنده‌ای، مرده‌ای... خانم نصیری هم که میزش کنار دست من بود داغ دلم رو بیشتر می‌کرد. میزهای ما پشت به دیوار بود و او که مدام در رفت و آمد بین طبقات بود، مجبور می‌شد دائم از پشت من رد بشه. هر بار که از پشتم رد می‌شد و بوی ادوکلنش می‌خورد توی دماغم، انگار آتیش می گرفتم. آه... پری... پری ... پری. سر گیجه داشتم و دلم آشوب بود و حرارتم بالا بود. تاب نمی آوردم اگر می خواست همین طور از پشت سرم رد بشه و پری رو مدام جلوی چشمم بیاره. آه... پری ... پری... پری. نمی دونستم تا همین جا رو هم چطور تحمل کرده بودم. کاش قید این همه قید رو می زدم. خانم نصیری از پشت میزش بلند شد و آرام به طرفم آمد و ببخشید آرومی گفت و خواست از پشتم رد شه که قیدشو زدم و سنگینی سرمو رها کردم و سنگینی چند سال را رها کردم و چشم هایم را بستم و سرم رو آروم عقب بردم. سرم درست وسط سینه‌های خانم نصیری فرود آمد و قبل از اینکه صدای جیغش بپیچه تو گوشم، سال های با پری بودن رو مرور کردم ؛ سال‌هایی که سرم، پشت سرم این حس رو تجربه می‌کرد . آه... پری ... پری... پری

6 comments:

  1. پری , پری , الهی ور بپری
    (بابا جنبه ما پایینه از این مطالب ننویس)ا

    ReplyDelete
  2. آدمک،نقاب از چهره بردار...بازیگر خوبی نیستی

    ReplyDelete
  3. سلام
    آقا بی زحمت ایمیلتو چک کن ، یا همون فروزن بلاد ( انگلیسی بنویسم قاطی می شه ) یا ایمیل چلچراغ . خیلی وقته منتظر جوابم

    ReplyDelete
  4. chera shoma saligheye musicet inghad abgushtie?

    chera shoma etela'atet dar baraye blues dar hade filme cadillac records hast?

    chera be jaye shoma alireza mir asadollah music jahan neminevise? alireza pokhi nis dar hichi, vali music ro mishnase.

    ReplyDelete
  5. عاشق وقت هایی هستم که نقش اصلی داستان تا یک جایی درست میره اما از یه جایی به بعد قید همه ی قیدهای سه نقطه رو میزنه . اصلآ کلآ این تصویر ها رو می پسندم . خدا حفظم کنه .نه؟

    ReplyDelete
  6. عجب ... علیرضا میراسدلله موسیقی رو میشناسه ! عجب ! نمردیم و معنای شناختن موسیقی رو فهمیدیم !

    ReplyDelete